Εκτέθηκε από νωρίς μεγαλώνοντας σε οικογένεια δικηγόρων, σε νομικές διαδικασίες και έτσι εξοικειώθηκε στο «σκεπτικό», ότι πίσω από την προετοιμασία των νομικών εγγράφων βρίσκονται φυσικά και νομικά πρόσωπα που αξίζουν μια δίκαιη δίκη. Το ακαδημαϊκό της υπόβαθρο ως απόφοιτη του Ελληνοαμερικανικού Κολλεγίου Αθηνών (19,3), πτυχιούχο της Νομικής Σχολής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου «λίαν καλώς» με αντίστοιχη έντονη κοινωνική δραστηριότητα, της δίνουν την ευκαιρία να ενισχύσει περαιτέρω το ενδιαφέρον και την ικανότητα της στην διαχείριση των νομικών υποθέσεων. Ομιλεί άπταιστα αγγλικά με εξειδίκευση στη νομική ορολογία και πολύ καλά γαλλικά.
Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ετών φοίτησης, μέσα από καθημερινή παρακολούθηση μαθημάτων, σύνταξη δεκάδων εργασιών με σύγχρονα νομικά ζητήματα, τη συγγραφή της πτυχιακής της εργασίας με θέμα «Η ποινική προστασία του περιβάλλοντος» και τη συμμετοχή της σε εξειδικευμένες ημερίδες, απέκτησε γνώσεις και δεξιότητες που την προετοίμασαν πλήρως για την έναρξη της άσκησής της. Η μελέτη και η πρακτική της άσκηση από τα χρόνια των σπουδών της, βοήθησαν να αναπτύξει και να οργανώσει την νομική της σκέψη, στοιχείο καθοριστικής σημασίας για τη δομή ενός νομικού εγγράφου καθώς και στην σύνθετη νομική έρευνα. Ανέπτυξε εμπειρία σε νομικά θέματα, που αφορούν το αστικό, εμπορικό και ποινικό δίκαιο, με εξοικείωση στη διαδικασία προετοιμασίας δικαστηρίων, νομικής αξιολόγησης φακέλων δικογραφίας και συμβουλευτικής δικηγορίας.
Ως μέλος της ομάδας της UNESCO, είχε την ευκαιρία να επεκτείνει τις δεξιότητές της στον ρητορικό λόγο, στη διατύπωση επιχειρημάτων και στην επίγνωση των πολιτικών υποθέσεων. Παρακολούθησε μαθήματα στο «Oxford Royale Academy» το 2018 με θεματολογία «ο νόμος διέπει τις διεθνείς υποθέσεις και τα ανθρώπινα δικαιώματα». Βραβεύτηκε στο μάθημα των «Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων», με τιμητικές διακρίσεις στην Πολιτική και τις Διεθνείς Σχέσεις, αλλά και στην «Πολιτική Εκπροσώπηση στην Ελλάδα». Συμμετείχε στην «Ομάδα Συνεργασίας Αθήνας-Μελβούρνης» καθοδηγώντας νέους από την Αυστραλία, μετανάστες δεύτερης γενιάς με ελληνική καταγωγή στην εκμάθηση και εξάσκηση της ελληνικής.